بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر)
بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر)

امیر علیزاده چمازکتی؛ سید یاسر ابراهیمیان جلودار

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 22-38

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143666

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) می باشد. این پژوهش از لحاظ ...  بیشتر
نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران
نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران

امیر علیزاده چمازکتی؛ مجید فتاحی

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 49-66

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143564

چکیده
  شرکت‌های بزرگ امروزه به دنبال روش‌ها و کانال‌های متنوعى هستند که با تمام ظرفیت خود از شیوه‌های نوین بازاریابى استفاده کنند تا بتوانند در فضاى جدید و بدون ارتباط یک طرفه و از طریق به کارگیرى روش‌های ...  بیشتر
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا)
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا)

اصغر اسپه‌لار؛ امیر علیزاده چمازکتی

دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 23-32

چکیده
  مسئولیت اجتماعی از جمله مهم ترین عناصر وجودى سازمان ها شناخته شده است، به گونه اى که اهمیت دادن به رعایت آن توسط سازمان ها نظر ذى نفعان خارج از سازمان را براى مشروعیت بخشیدن تقویت می کند. هدف از پژوهش حاضر ...  بیشتر