دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
نویسنده = امیر علیزاده چمازکتی
تعداد مقالات: 3
بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر)
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 22-38
چکیده
هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) می باشد. این پژوهش از لحاظ ... بیشترنقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 49-66
چکیده
شرکتهای بزرگ امروزه به دنبال روشها و کانالهای متنوعى هستند که با تمام ظرفیت خود از شیوههای نوین بازاریابى استفاده کنند تا بتوانند در فضاى جدید و بدون ارتباط یک طرفه و از طریق به کارگیرى روشهای ... بیشترتاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا)
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 23-32