دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
نویسنده = مهدی خاکزادیان
تعداد مقالات: 2
نقش ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند صادراتی با توجه به نقش استراتژیک گرایی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 تیر 1401
چکیده
هدف، شناسایی نقش ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند صادراتی با توجه به نقش استراتژیک گرایی می باشد. این تحقیق بر اساس اهداف، از نوع تحقیقات کاربردی است و بر اساس جمع آوری دادهها و طرح تحقیق به روش توصیفی- ... بیشترنقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 40-48