دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
نویسنده = نوراله اسدی
تعداد مقالات: 2
رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 20-39
چکیده
قابلیت بازاریابی، باتوجهبه انطباق سازمانی ابزار مناسبی جهت دستیابی شرکتها به بهبود عملکرد توسعه محصول جدید است. درک چگونگی رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید ... بیشتربررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر حقشناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش استان مازندران
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 47-63