تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار

سعید صفاریان همدانی؛ لیلا فرهادی سنگدهی

دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 1-19

چکیده
  هدف کلی این تحقیق بررسی تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار در شعب بانک اقتصاد نوین استان مازندران بوده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه کارکنان شعب بانک اقتصاد ...  بیشتر