دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
نویسنده = مجید فتاحی
تعداد مقالات: 9
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 65-71
چکیده
مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمان ها است. نگرش و رویکرد بسیاری از سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری از دید تکنولوژی و فناوری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی رقابتی برای ... بیشترعوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 47-69
چکیده
اغلب سازمان هایی که درباره رفتار خرید مصرف کنندگان به پژوهش می پردازند، تلاش می کنند تا درباره آنچه مصرف کنندگان میخرند و همچنین علت، تعداد، نوع و مکان خرید آنها اطلاعاتی به دست آورند. فرآیند تصمیم گیری ... بیشترنقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 70-77
چکیده
مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمان ها است. نگرش و رویکرد بسیاری از سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری از دید تکنولوژی و فناوری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی ... بیشترنقش استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 1-15
چکیده
باتوجه به اهمیت موضوع استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و افزایش توجه و نیاز شرکتها و سازمانها به این حوزه و نقش مهم بازاریابی دیجیتال در دستیابی سازمانها و شرکتها به موفقیت در زمینه ... بیشترنقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 49-66
چکیده
شرکتهای بزرگ امروزه به دنبال روشها و کانالهای متنوعى هستند که با تمام ظرفیت خود از شیوههای نوین بازاریابى استفاده کنند تا بتوانند در فضاى جدید و بدون ارتباط یک طرفه و از طریق به کارگیرى روشهای ... بیشترتاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال)
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، ، صفحه 1-9
چکیده
هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه و همچنین اثر متغیر میانجی نگرش به دانشگاه در رابطه بین عملکرد دانشگاه و وفاداری به دانشکده و دانشگاه میباشد. این پژوهش از نظر هدف ... بیشتربررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 14-22
چکیده
هدف از این مطالعه شناسایی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات استان مازندران بود. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش توصیفی–پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق، متشکل ... بیشترتاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 35-46
چکیده
هدف انجام تحقیق تبیین نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در رابطه بین تاثیر بازاریابی داخلی و نوآوری سازمانی در دوایر تامین اجتماعی استان مازندران بود. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری ... بیشترشناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 64-72