دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
نویسنده = مجید فتاحی
تعداد مقالات: 13
تاثیر کارآفرینی، گرایش بازار و مدیریت دانش در تولید پاک و مزیت رقابتی (مطالعه موردی فروشگاه رفاه استان مازندران)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1400
چکیده
هدف از انجام این پژوهش مطالعه تاثیر دانش کارآفرینی، گرایشات بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی در فروشگاه رفاه استان مازندران می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف؛ کاربردی و از نظر روش گردآوری دادهها، ... بیشترمروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 اردیبهشت 1401
چکیده
با پیشرفت اینترنت ، فناوری وب روز به روز به سرعت درحال پیشرفت است. نسخه سنتی وب با نام وب 1.0تنها،توانایی نمایش اطلاعات راداشت وکاربران نمیتوانستند تغییر در ان بوجود بیاورند. با ورود وب2.0 شکل جدیدی از اینترنت ... بیشتربررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی: پارک علم و فناوری مازندران)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 اردیبهشت 1401
چکیده
هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی در پارک علم و فناوری مازندران است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی است و جامعه آماری آن کلیه کارکنان پارک و مدیران شرکت های دانش بنیان به تعداد ... بیشتربررسی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 تیر 1401
چکیده
هدف پژوهش شناسایی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها می باشد. پژوهش از نظر روش گردآوری داده ها «توصیفی» از نوع «همبستگی» و از نظر هدف «کاربردی» بوده است. جامعه آماری ... بیشترتاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 تیر 1401
چکیده
هدف از این پژوهش تاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد) است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی است جامعه آماری پژوهش کلیهی مشتریان ... بیشترعوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 47-69
چکیده
اغلب سازمان هایی که درباره رفتار خرید مصرف کنندگان به پژوهش می پردازند، تلاش می کنند تا درباره آنچه مصرف کنندگان میخرند و همچنین علت، تعداد، نوع و مکان خرید آنها اطلاعاتی به دست آورند. فرآیند تصمیم گیری ... بیشترنقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 70-77
چکیده
مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمان ها است. نگرش و رویکرد بسیاری از سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری از دید تکنولوژی و فناوری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی ... بیشترنقش استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 1-15
چکیده
باتوجه به اهمیت موضوع استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و افزایش توجه و نیاز شرکتها و سازمانها به این حوزه و نقش مهم بازاریابی دیجیتال در دستیابی سازمانها و شرکتها به موفقیت در زمینه ... بیشترنقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 49-66
چکیده
شرکتهای بزرگ امروزه به دنبال روشها و کانالهای متنوعى هستند که با تمام ظرفیت خود از شیوههای نوین بازاریابى استفاده کنند تا بتوانند در فضاى جدید و بدون ارتباط یک طرفه و از طریق به کارگیرى روشهای ... بیشترتاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال)
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، ، صفحه 1-9
چکیده
هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه و همچنین اثر متغیر میانجی نگرش به دانشگاه در رابطه بین عملکرد دانشگاه و وفاداری به دانشکده و دانشگاه میباشد. این پژوهش از نظر هدف ... بیشتربررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 14-22
چکیده
هدف از این مطالعه شناسایی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات استان مازندران بود. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش توصیفی–پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق، متشکل ... بیشترتاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 35-46
چکیده
هدف انجام تحقیق تبیین نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در رابطه بین تاثیر بازاریابی داخلی و نوآوری سازمانی در دوایر تامین اجتماعی استان مازندران بود. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری ... بیشترشناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 64-72