تاثیر کارآفرینی، گرایش بازار و مدیریت دانش در تولید پاک و مزیت رقابتی (مطالعه موردی فروشگاه رفاه استان مازندران)
تاثیر کارآفرینی، گرایش بازار و مدیریت دانش در تولید پاک و مزیت رقابتی (مطالعه موردی فروشگاه رفاه استان مازندران)

علیرضا داداشی جوکندان؛ مجید فتاحی؛ علیرضا غفاری؛ ابوالفضل رشیدی قادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1400

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش مطالعه تاثیر دانش کارآفرینی، گرایشات بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی در فروشگاه رفاه استان مازندران می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف؛ کاربردی و از نظر روش گردآوری داده‌ها، ...  بیشتر
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی
مروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی

یگانه خرّاط؛ مجید فتاحی؛ مهران بهرام ارجاوند؛ فاطمه کمالی نژاد؛ علی کلانتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 اردیبهشت 1401

چکیده
  با پیشرفت اینترنت ، فناوری وب روز به روز به سرعت درحال پیشرفت است. نسخه سنتی وب با نام وب 1.0تنها،توانایی نمایش اطلاعات راداشت وکاربران نمیتوانستند تغییر در ان بوجود بیاورند. با ورود وب2.0 شکل جدیدی از اینترنت ...  بیشتر
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی: پارک علم و فناوری مازندران)
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی(مطالعه موردی: پارک علم و فناوری مازندران)

علیرضا داداشی جوکندان؛ مجید فتاحی؛ علیرضا غفاری؛ رضا یوسفی سعید آبادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 اردیبهشت 1401

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر سرمایه فکری بر کارآفرینی سازمانی در پارک علم و فناوری مازندران است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی است و جامعه آماری آن کلیه کارکنان پارک و مدیران شرکت های دانش بنیان به تعداد ...  بیشتر
بررسی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها
بررسی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها

مجید فتاحی؛ سید صادق ایمانی؛ سیده مریم عمادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 تیر 1401

چکیده
  هدف پژوهش شناسایی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها می باشد. پژوهش از نظر روش گردآوری داده ها «توصیفی» از نوع «همبستگی» و از نظر هدف «کاربردی» بوده است. جامعه آماری ...  بیشتر
تاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد)
تاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد)

آسیه مظفری اسرمی؛ رضا یوسفی سعیدآبادی؛ مجید فتاحی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 تیر 1401

چکیده
  هدف از این پژوهش تاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد) است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی است جامعه آماری پژوهش کلیه‌ی مشتریان ...  بیشتر
عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده
عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده

سارا سراج پور؛ مجید فتاحی

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 47-69

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143762

چکیده
  اغلب سازمان هایی که درباره رفتار خرید مصرف کنندگان به پژوهش می پردازند، تلاش می کنند تا درباره آنچه مصرف کنندگان میخرند و همچنین علت، تعداد، نوع و مکان خرید آنها اطلاعاتی به دست آورند. فرآیند تصمیم گیری ...  بیشتر
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری

نوشین وانی شجاع؛ مجید فتاحی

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 70-77

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.149643

چکیده
  مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمان ها است. نگرش و رویکرد بسیاری از سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری از دید تکنولوژی و فناوری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی ...  بیشتر
نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان
نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان

مجید فتاحی؛ سارا سراج پور

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 1-15

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143174

چکیده
  باتوجه‌ به اهمیت موضوع استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و افزایش توجه و نیاز شرکت‌ها‌ و سازمان‌ها‌ به این حوزه و نقش مهم بازاریابی‌ دیجیتال در دست‌یابی سازمان‌ها‌ و شرکت‌ها‌ به موفقیت در زمینه ...  بیشتر
نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران
نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران

امیر علیزاده چمازکتی؛ مجید فتاحی

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 49-66

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143564

چکیده
  شرکت‌های بزرگ امروزه به دنبال روش‌ها و کانال‌های متنوعى هستند که با تمام ظرفیت خود از شیوه‌های نوین بازاریابى استفاده کنند تا بتوانند در فضاى جدید و بدون ارتباط یک طرفه و از طریق به کارگیرى روش‌های ...  بیشتر
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال)
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال)

محبوبه نظری؛ مجید فتاحی

دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، ، صفحه 1-9

چکیده
  هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه و همچنین اثر متغیر میانجی نگرش به دانشگاه در رابطه بین عملکرد دانشگاه و وفاداری به دانشکده و دانشگاه میباشد. این پژوهش از نظر هدف ...  بیشتر
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات

امین هاشمی مقدم؛ مجید فتاحی

دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 14-22

چکیده
  هدف از این مطالعه شناسایی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات استان مازندران بود. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش توصیفی–پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق، متشکل ...  بیشتر
تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران
تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران

سید مصطفی رضائی؛ مجید فتاحی

دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 35-46

چکیده
  هدف انجام تحقیق تبیین نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در رابطه بین تاثیر بازاریابی داخلی و نوآوری سازمانی در دوایر تامین اجتماعی استان مازندران بود. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری ...  بیشتر
شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی
شناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی

طیبه حیدری آردی؛ مجید فتاحی

دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 64-72

چکیده
  استان مازندران یکی از مناطق مستعد تولید محصولات کشاورزی در ایران محسوب می شود که با  استفاده مناسب از این پتانسیل می تواند در توسعه صادرات غیر نفتی در کشور،  نقش چشمگیری را ایفا کند. محصولات اساسی ...  بیشتر