عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده
عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده

سارا سراج پور؛ مجید فتاحی

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 47-69

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143762

چکیده
  اغلب سازمان هایی که درباره رفتار خرید مصرف کنندگان به پژوهش می پردازند، تلاش می کنند تا درباره آنچه مصرف کنندگان میخرند و همچنین علت، تعداد، نوع و مکان خرید آنها اطلاعاتی به دست آورند. فرآیند تصمیم گیری ...  بیشتر
نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان
نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان

مجید فتاحی؛ سارا سراج پور

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 1-15

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143174

چکیده
  باتوجه‌ به اهمیت موضوع استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و افزایش توجه و نیاز شرکت‌ها‌ و سازمان‌ها‌ به این حوزه و نقش مهم بازاریابی‌ دیجیتال در دست‌یابی سازمان‌ها‌ و شرکت‌ها‌ به موفقیت در زمینه ...  بیشتر
تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو
تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو

سارا سراج پور؛ زبیر قاسم‌نژاد

دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 46-57

چکیده
  مسئولیت اجتماعی از جمله مهم ترین عناصر وجودى سازمان ها شناخته شده است، به گونه اى از آنجایی که هدف مدیران سازمان ارتقاء عملکرد شغلی کارکنان میباشد هدف اصلی بررسی اینست که استفاده از رسانه های اجتماعی ...  بیشتر