دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
نویسنده = سارا سراج پور
تعداد مقالات: 3
عوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 47-69
چکیده
اغلب سازمان هایی که درباره رفتار خرید مصرف کنندگان به پژوهش می پردازند، تلاش می کنند تا درباره آنچه مصرف کنندگان میخرند و همچنین علت، تعداد، نوع و مکان خرید آنها اطلاعاتی به دست آورند. فرآیند تصمیم گیری ... بیشترنقش استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 1-15
چکیده
باتوجه به اهمیت موضوع استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و افزایش توجه و نیاز شرکتها و سازمانها به این حوزه و نقش مهم بازاریابی دیجیتال در دستیابی سازمانها و شرکتها به موفقیت در زمینه ... بیشترتأثیر شبکههای اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 46-57