دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = رفتار مصرف کننده
تعداد مقالات: 2
عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 39-46
چکیده
با توجه به اهمیت مطالعه رفتار مصرف کننده برای مطالعه به دلیل اینکه همه کالا وخدماتی که خریداری میکنیم و میتوانیم برتجربیات روزانه خود در بازار برای درک مفاهیم و نظریه های این حوزه تکیه نماییم، هدف ... بیشترنقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 67-80