عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک
عوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک

حسین عرب

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 39-46

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143707

چکیده
  با توجه به اهمیت مطالعه رفتار مصرف کننده برای مطالعه به دلیل اینکه همه کالا وخدماتی که خریداری می­کنیم و می­توانیم برتجربیات روزانه خود در بازار برای درک مفاهیم و نظریه های این حوزه تکیه نماییم، هدف ...  بیشتر
نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده
نقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده

فاطمه بینا اسرمی؛ میلاد فرزین

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 67-80

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143574

چکیده
  با توجه به توسعه سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و گوشی های هوشمند، فناوری های هوشمند و نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه به بخشی گسترده و جدانشدنی از زندگی روزمره تبدیل شده‌اند. پذیرش فناوری رضایت قابل ...  بیشتر