نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری

نوشین وانی شجاع؛ مجید فتاحی

دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 65-71

https://doi.org/10.22034/jmek.2023.325674.1007

چکیده
  مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمان ها است. نگرش و رویکرد بسیاری از سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری از دید تکنولوژی و فناوری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی رقابتی برای ...  بیشتر
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی

سید محمدرضا حسینی رستمی؛ محمد حقیقی

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 88-99

https://doi.org/10.22034/jmek.2023.393926.1086

چکیده
  بیش از سه ده نیست  که رویکرد های بازاریابی سبز مورد توجه جوامع علمی قرار گرفته است. پر واضح است که عدم توجه به رویکرد های سبز توسط صنایع مشکلات و هزینه های زیادی را برای جامعه و محیط زیست به  همراه ...  بیشتر
بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر)
بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر)

امیر علیزاده چمازکتی؛ سید یاسر ابراهیمیان جلودار

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 22-38

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143666

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) می باشد. این پژوهش از لحاظ ...  بیشتر
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری

نوشین وانی شجاع؛ مجید فتاحی

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 70-77

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.149643

چکیده
  مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمان ها است. نگرش و رویکرد بسیاری از سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری از دید تکنولوژی و فناوری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی ...  بیشتر