دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = فروش
تعداد مقالات: 2
بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری
دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، ، صفحه 39-46
چکیده
هنر نقش حیاتی در جامعه ایفا می کند.به گفته میکل آنژ اثر هنری واقعی چیزی نیست جز سایه ای از کمال خداوندی. با توجه به اهمیت هنر،امروزه شاید درصد خیلی کمی از مردم جامعه برای سر زدن به گالری ها و خرید آثار هنری ... بیشترنقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 49-66