بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری
بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری

ناصرعلی یدالله‌زاده طبری؛ مریم فلاح

دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، ، صفحه 39-46

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143780

چکیده
  هنر نقش حیاتی در جامعه ایفا می کند.به گفته میکل آنژ اثر هنری واقعی چیزی نیست جز سایه ای از کمال خداوندی. با توجه به اهمیت هنر،امروزه شاید درصد خیلی کمی از مردم جامعه برای سر زدن به گالری ها و خرید آثار هنری ...  بیشتر
نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران
نقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران

امیر علیزاده چمازکتی؛ مجید فتاحی

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 49-66

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143564

چکیده
  شرکت‌های بزرگ امروزه به دنبال روش‌ها و کانال‌های متنوعى هستند که با تمام ظرفیت خود از شیوه‌های نوین بازاریابى استفاده کنند تا بتوانند در فضاى جدید و بدون ارتباط یک طرفه و از طریق به کارگیرى روش‌های ...  بیشتر