دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = مدیریت ارتباط با مشتری
تعداد مقالات: 3
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 65-71
چکیده
مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمان ها است. نگرش و رویکرد بسیاری از سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری از دید تکنولوژی و فناوری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی رقابتی برای ... بیشترنقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 70-77
چکیده
مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمان ها است. نگرش و رویکرد بسیاری از سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری از دید تکنولوژی و فناوری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی ... بیشتربررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 33-45