حامد نادری؛ سید محمود حسینی امیری
چکیده
ظهور فناوریهای جدید به طور مداوم موجبات تحول در جوامع امروزی را پدید میآورد و در این میان فناوری اطلاعات از موثرترین آنها میباشد. سازمان ها برای حفظ بقا همزمان با پیشرفت فناوری، باید تسلط بر فناوری ...
بیشتر
ظهور فناوریهای جدید به طور مداوم موجبات تحول در جوامع امروزی را پدید میآورد و در این میان فناوری اطلاعات از موثرترین آنها میباشد. سازمان ها برای حفظ بقا همزمان با پیشرفت فناوری، باید تسلط بر فناوری های جدیدی را در کسب وکارها یک الزام و ضرورتی اجتناب ناپذیر تلقی کنند. با توجه به اهمیت موضوع، این تحقیق نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی بطور جامع شناسایی و معرفی نموده است. بنابراین هدف از این تحقیق، بررسی نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی بوده است. روش تحقیق، مروری سیستماتیک می باشد. و در انتها نیز نتیجه گیری انجام شده است. نتایج حاکی از آنست که فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی نقش موثری داشته است. بنابراین، با شناسایی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی، دیدی کامل و جامع، جهت بهره گیری سیاست گذاران در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد نموده ایم.