دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = وفاداری مشتریان
تعداد مقالات: 2
نقش استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 1-15
چکیده
باتوجه به اهمیت موضوع استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و افزایش توجه و نیاز شرکتها و سازمانها به این حوزه و نقش مهم بازاریابی دیجیتال در دستیابی سازمانها و شرکتها به موفقیت در زمینه ... بیشترتاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 1-10