علل پیدایش ناترازی در شبکه بانکی ایران و راهکارهای تعدیل آن
علل پیدایش ناترازی در شبکه بانکی ایران و راهکارهای تعدیل آن

نظامعلی وفائی

دوره 4، شماره 3 ، آذر 1402

https://doi.org/10.22034/jmek.2023.418207.1099

چکیده
  ناترازی بانک‌ها در مدیریت دارایی و بدهی به این معنا است که رشد دارایی‌ آن‌ها کمتر از نرخ سود سپرده‌ها است که در نظام پرداختی اصطلاحا از آن تحت عنوان نرخ رشد بدهی‌ها نام برده می‌شود و این مسئله مشکلاتی ...  بیشتر
رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار)
رابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار)

محدثه باباجانی بابلی؛ بردیا عندلیب

دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 56-64

چکیده
  هدف اصلی این پایان نامه شناسایی رابطه بین ویژگی های ساختاری و محتوایی یک شعار تبلیغاتی مناسب برای بانک ها از منظر مشتریان و رفتار خرید مشتریان  (بانک های دولتی و خصوصی-ملت،پارسیان،ملی و انصار) در شهر ...  بیشتر