نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی
نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی

حامد نادری؛ سید محمود حسینی امیری

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 16-24

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143519

چکیده
  ظهور فناوری‌های جدید به طور مداوم موجبات تحول در جوامع امروزی را پدید می‌آورد و در این میان فناوری اطلاعات از موثرترین آن‌ها می‌باشد. سازمان ها برای حفظ بقا همزمان با پیشرفت فناوری، باید تسلط بر فناوری ...  بیشتر
نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت
نقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت

سید سینا فلاحتی ساروی؛ سید محمود حسینی امیری؛ مریم علی نژاد

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 25-39

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143531

چکیده
  برای شرکتهایی که فاقد نوآوری و خلاقیت هستند بقا و موفقیت در بازار چالش برانگیز است. عملکرد عالی کارمندان همیشه برای بدست آوردن یک مزیت رقابتی کافی نیست، بلکه در آن، رفتارها و خلاقیت‌های نوآورانه را می ...  بیشتر