دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
نویسنده = محدثه باباجانی بابلی
تعداد مقالات: 4
تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی
دوره 2، شماره 3 ، مهر 1400، ، صفحه 59-76
چکیده
در این پژوهش تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی بر اساس مدل نظری تافس و وین(2019 ) مورد بررسی قرار گرفته است. بر این اساس جامعه آماری تحقیق حاضر را که از لحاظ هدف کاربردی از ... بیشتربررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، ، صفحه 35-48
چکیده
هدف اصلی این تحقیق شناسایی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران و کارکنان سازمان راه و شهرسازی ... بیشتررابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار)
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 56-64
چکیده
هدف اصلی این پایان نامه شناسایی رابطه بین ویژگی های ساختاری و محتوایی یک شعار تبلیغاتی مناسب برای بانک ها از منظر مشتریان و رفتار خرید مشتریان (بانک های دولتی و خصوصی-ملت،پارسیان،ملی و انصار) در شهر ... بیشترتاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 1-10