رابطه قابلیت‌های بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید
رابطه قابلیت‌های بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید

مهرداد ملیجی؛ نوراله اسدی

دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 20-39

چکیده
  قابلیت بازاریابی، باتوجه‌به انطباق سازمانی ابزار مناسبی جهت دستیابی شرکت‌ها به بهبود عملکرد توسعه محصول جدید است. درک چگونگی رابطه قابلیت‌های بازاریابی،  انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید ...  بیشتر
بررسی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر حق‌شناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش استان مازندران
بررسی تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر حق‌شناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش استان مازندران

نوراله اسدی؛ عطیه اسداللهی شاه بابلی

دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 47-63

چکیده
  این تحقیق هدفی که دنبال می‌کند این است که آیا ابعاد مختلف بازاریابی رابطه‌مند، تأثیرات متفاوتی بر حق‌شناسی مشتری و به‌تبع آن بر وفاداری مشتریان دارند؛ لذا سؤال اصلی این تحقیق این است که آیا مؤلفه‌های ...  بیشتر