دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
نویسنده = مونا یعقوبی زنجانی
تعداد مقالات: 2
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 51-87
چکیده
هدف از پژوهش حاضر طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال انجام شده است. به لحاظ رویکرد پژوهش، کیفی است که در هفت مرحله انجام شد. از روش فراترکیب جهت بررسی متون استفاده شد. کلیه آثار ... بیشترمدل ساختاری – تفسیری شناسایی عوامل مؤثر بر تفکر استراتژیک بازاریابی
دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 26-53