طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال

مونا یعقوبی زنجانی؛ مهتاب السادات موسوی فرد؛ عبداله نعامی

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 51-87

https://doi.org/10.22034/jmek.2023.392648.1078

چکیده
  هدف از  پژوهش حاضر طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال انجام شده است. به لحاظ رویکرد پژوهش، کیفی است که در هفت مرحله انجام شد. از روش فراترکیب جهت بررسی متون استفاده شد. کلیه آثار ...  بیشتر
مدل ساختاری – تفسیری شناسایی عوامل مؤثر بر تفکر استراتژیک بازاریابی
مدل ساختاری – تفسیری شناسایی عوامل مؤثر بر تفکر استراتژیک بازاریابی

مونا یعقوبی زنجانی

دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 26-53

https://doi.org/10.22034/jmek.2022.159783

چکیده
  مفهوم تفکر استراتژیک و اهمیت آن در ادبیات موجود مورد بحث قرار گرفته‌است. می توان آن را به عنوان نگرش فرآیند تفکر سازمانی تعریف کرد که اقدامات هوشمند را هدایت می‌کند. هدف این تحقیق شناسایی عوامل موثر ...  بیشتر