تاثیر همسو سازی استراتژی های کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق مزیت رقابتی و بهره وری در سیستم بانکی (مطالعه موردی: بانک سپه)
تاثیر همسو سازی استراتژی های کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق مزیت رقابتی و بهره وری در سیستم بانکی (مطالعه موردی: بانک سپه)

زهره رباط جزی

دوره 4، شماره 4 ، اسفند 1402

https://doi.org/10.22034/jmek.2023.425078.1107

چکیده
  هدف بررسی تاثیر همسو سازی استراتژی های کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق مزیت رقابتی و بهره وری در بانک سپه می باشد. پژوهش حاضر، از نظر هدف در زُمره پژوهشات کاربردی و بر اساس طرح تحقیق در زُمره ...  بیشتر
شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه
شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه

مصطفی نصیری مستان آباد؛ حسین نوروزی

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 36-50

https://doi.org/10.22034/jmek.2023.393720.1082

چکیده
  نگهداری مشتریان یکی از ابزارهایی است که سازمان ها به کمک آن می توانند در بلند مدت به سودآوری بالایی دست یابند. بدین منظور این مقاله ارتباط بین بازاریابی رابطه مند و نگهداری مشتریان را مورد بررسی قرار ...  بیشتر