دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = بازاریابی سبز
تعداد مقالات: 4
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 65-71
چکیده
مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمان ها است. نگرش و رویکرد بسیاری از سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری از دید تکنولوژی و فناوری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی رقابتی برای ... بیشتربررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 88-99
چکیده
بیش از سه ده نیست که رویکرد های بازاریابی سبز مورد توجه جوامع علمی قرار گرفته است. پر واضح است که عدم توجه به رویکرد های سبز توسط صنایع مشکلات و هزینه های زیادی را برای جامعه و محیط زیست به همراه ... بیشتربررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر)
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 22-38
چکیده
هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) می باشد. این پژوهش از لحاظ ... بیشترنقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 70-77