نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی
نقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی

حامد نادری؛ سید محمود حسینی امیری

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 16-24

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143519

چکیده
  ظهور فناوری‌های جدید به طور مداوم موجبات تحول در جوامع امروزی را پدید می‌آورد و در این میان فناوری اطلاعات از موثرترین آن‌ها می‌باشد. سازمان ها برای حفظ بقا همزمان با پیشرفت فناوری، باید تسلط بر فناوری ...  بیشتر
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات

امین هاشمی مقدم؛ مجید فتاحی

دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 14-22

چکیده
  هدف از این مطالعه شناسایی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات استان مازندران بود. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش توصیفی–پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق، متشکل ...  بیشتر