نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان
نقش استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان

مجید فتاحی؛ سارا سراج پور

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 1-15

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143174

چکیده
  باتوجه‌ به اهمیت موضوع استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و افزایش توجه و نیاز شرکت‌ها‌ و سازمان‌ها‌ به این حوزه و نقش مهم بازاریابی‌ دیجیتال در دست‌یابی سازمان‌ها‌ و شرکت‌ها‌ به موفقیت در زمینه ...  بیشتر