مدل ساختاری – تفسیری شناسایی عوامل مؤثر بر تفکر استراتژیک بازاریابی
مدل ساختاری – تفسیری شناسایی عوامل مؤثر بر تفکر استراتژیک بازاریابی

مونا یعقوبی زنجانی

دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 26-53

https://doi.org/10.22034/jmek.2022.159783

چکیده
  مفهوم تفکر استراتژیک و اهمیت آن در ادبیات موجود مورد بحث قرار گرفته‌است. می توان آن را به عنوان نگرش فرآیند تفکر سازمانی تعریف کرد که اقدامات هوشمند را هدایت می‌کند. هدف این تحقیق شناسایی عوامل موثر ...  بیشتر