دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
موضوعات = مدیریت
تعداد مقالات: 44
تاثیر کارآفرینی، گرایش بازار و مدیریت دانش در تولید پاک و مزیت رقابتی (مطالعه موردی فروشگاه رفاه استان مازندران)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1400
چکیده
هدف از انجام این پژوهش مطالعه تاثیر دانش کارآفرینی، گرایشات بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی در فروشگاه رفاه استان مازندران می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف؛ کاربردی و از نظر روش گردآوری دادهها، ... بیشترنقش ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند صادراتی با توجه به نقش استراتژیک گرایی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 تیر 1401
چکیده
هدف، شناسایی نقش ارزش ویژه برند بر رقابت پذیری برند صادراتی با توجه به نقش استراتژیک گرایی می باشد. این تحقیق بر اساس اهداف، از نوع تحقیقات کاربردی است و بر اساس جمع آوری دادهها و طرح تحقیق به روش توصیفی- ... بیشتربررسی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 تیر 1401
چکیده
هدف پژوهش شناسایی نقش سیستم های هوشمند سازی تجاری بر عملکرد استارت آپ ها می باشد. پژوهش از نظر روش گردآوری داده ها «توصیفی» از نوع «همبستگی» و از نظر هدف «کاربردی» بوده است. جامعه آماری ... بیشترتاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 تیر 1401
چکیده
هدف از این پژوهش تاثیر تجربه برند بر مشارکت مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات (مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد) است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی است جامعه آماری پژوهش کلیهی مشتریان ... بیشترتأثیر سیستمهای اطلاعاتی استرتژیک بر استراتژی رقابتی و عملکرد شرکتها
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 تیر 1401
چکیده
با توجه به بازار جهانی امروزی و اقتصاد فزاینده ای پیچیده سیستمهای اطلاعاتی استرتژیک برای بقاء بسیاری از سازمانها بسیار مهم است. تحقیق حاضر بمنظور تعیین تأثیر سیستمهای اطلاعاتی استرتژیک بر استراتژی ... بیشترروش های استفاده از قرارداد های هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 مرداد 1401
چکیده
با توسعه سریع ارزهای دیجیتال و فناوری های بلاک چین ، پلتفرم هایی مانند اتریوم و هایپرلجر شروع به پشتیبانی از انواع مختلف اسمارت کانترکت یا همان قراردادهای هوشمند کردند. قراردادهای هوشمند به طور فزاینده ... بیشترتاثیر مدیریت بازاریابی بر جذب گردشگر در صنعت سبز(مورد مطالعه هتلهای شرق استان مازندران)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 فروردین 1402
چکیده
گردشگری سبز اغلب برای توصیف نوعی از گردشگری به کار می رود که بیشتر طرفدار محیط زیست است. این نوع گردشگری با نامهای مختلف؛ گردشگری انعطاف پذیر،گردشگری مسئول، گردشگری سودمند شناخته شده است این تحقیق ... بیشترمروری بر بهبود فرایند کسب و کار نمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 فروردین 1402
چکیده
چکیده به علت قرار گرفتن ایران بر روی کمربند خشک نیمکره شمالی و داشتن ذخائر منابع آبی محدود و نابسامانی بازار محصولات کشاورزی و نداشتن امنیت شغلی کشاورزان از مواردی است که کشاورزی ... بیشتربررسی تاثیرکیفیت افشای ماهیت کسب و کار و عملکرد مالی بر قضاوت سرمایه گذاران (مطالعه موردی: شرکت های سرمایه گذار در بندر امیرآباد)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 خرداد 1402
چکیده
این تحقیق نقش ذهنیت گرایی سرمایه گذاران در مورد پیش بینی سود شرکت ها را مورد بررسی قرار می دهد. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر کیفیت افشای ماهیت کسب و کار گزارش تفسیری مدیریت و عملکرد مالی شرکت بر قضاوت سرمایه ... بیشتربررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 1-16
چکیده
امروزه استفاده از کیفیت خدمات مناسب در جذب بازار بهتر و ایجاد حس مطلوب در مصرف کنندگان دارای اهمیت بسیاری است. این امر موجب شده است تا هدف تحقیق حاضر بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه ... بیشتربررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 17-31
چکیده
هدف از این تحقیق، بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری می باشد. این تحقیق بر اساس اهداف، از نوع تحقیقات کاربردی است و بر اساس ... بیشترنقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 32-45
چکیده
هدف از این تحقیق، بررسی نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال می باشد. این تحقیق بر اساس اهداف از نوع تحقیقات کاربردی و بر اساس ... بیشترنقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 65-71
چکیده
مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان یک ضرورت راهبردی در تمامی سازمان ها است. نگرش و رویکرد بسیاری از سازمان ها به مدیریت ارتباط با مشتری از دید تکنولوژی و فناوری است. مدیریت ارتباط با مشتری مزیتی رقابتی برای ... بیشتربررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 1-12
چکیده
هویت یک سازمان مدرن در درجه اول توسط فناوری های نوآورانه کاربردی مانند بلاکچین یا اینترنت اشیاء شکل می گیرد. امروزه به طور کلی منابع انسانی در عصر جهانی اینترنت با مشکلا عدیده ای مواجه است و زمان زیادی ... بیشتربررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 13-26
چکیده
مدیران و کارکنان از ارکان مهم سازمان هستند. قسمت اعظم موقعیت مدیران مبتنی بر نفوذ آنان در فکر و ذهن کارکنان و اشخاص زیربط است. برای مدیران درک و عمل به مهارتهایی که بتواند افراد را برانگیزد و هماهنگی ... بیشترشناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 36-50
چکیده
نگهداری مشتریان یکی از ابزارهایی است که سازمان ها به کمک آن می توانند در بلند مدت به سودآوری بالایی دست یابند. بدین منظور این مقاله ارتباط بین بازاریابی رابطه مند و نگهداری مشتریان را مورد بررسی قرار ... بیشترطراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 51-87
چکیده
هدف از پژوهش حاضر طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال انجام شده است. به لحاظ رویکرد پژوهش، کیفی است که در هفت مرحله انجام شد. از روش فراترکیب جهت بررسی متون استفاده شد. کلیه آثار ... بیشتربررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 88-99
چکیده
بیش از سه ده نیست که رویکرد های بازاریابی سبز مورد توجه جوامع علمی قرار گرفته است. پر واضح است که عدم توجه به رویکرد های سبز توسط صنایع مشکلات و هزینه های زیادی را برای جامعه و محیط زیست به همراه ... بیشترتحلیل ارتباط میان مالکیت نهادی و عملکرد شرکتها با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده پاداش هیئت مدیره
دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، ، صفحه 46-55
چکیده
مالکان نهادی در غالب موسسات مختلف دست به خرید و فروش حجم وسیعی از سهام شرکتها می زنند. از سهامداران نهادی می توان به بانکها، شرکتهای بیمه، سازمان تأمین اجتماعی، صندوق های بازنشستگی و شرکتهای سرمایه گذاری ... بیشتربررسی تاثیر قاطعیت کلام بر ادراک قدرت برند و درگیری ذهنی مشتریان در شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه: شعب بانک شهر)
دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، ، صفحه 70-82
چکیده
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر قاطعیت کلام بر ادراک قدرت برند و درگیری ذهنی مشتریان در شبکه های اجتماعی در میان مشتریان بانک شهر در شهر مشهد می باشد. روش پژوهش حاضر توصیفی-پیمایشی و از نظر هدف کاربردی میباشد. ... بیشترتاثیر خلاقیت سازمانی بر شایستگی تجارت بین الملل با نقش میانجی قابلیت های کارآفرینی و نوآوری
دوره 3، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 12-29
چکیده
خلاقیت سازمانی به عنوان یک ساختار معماری، پایه ای برای ساختن قابلیت ها و در نتیجه، توانائی هایی است که شرکت ها می توانند به واسطه آن به اهداف خود دست یابند. هدف این تحقیق تعیین تاثیر خلاقیت سازمانی بر ... بیشتربررسی رابطه توانمندسازی و تیم سازی با شایستگیهای کارکنان با مطالعه نقش تعدیل گر فرهنگ یادگیری سازمانی
دوره 3، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 30-41
چکیده
در این پژوهش به بررسی رابطه توانمندسازی و تیم سازی با شایستگیهای کارکنان با مطالعه نقش تعدیلگر فرهنگ یادگیری سازمانی در یک سازمان دولتی ایران پرداخته شد. تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع توصیفی، ... بیشتربررسی نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی بر مزیت رقابتی پایدار و قابلیت های پویا
دوره 3، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 42-53
چکیده
مزیت رقابتی یک سازمان را میتوان توانایی در نظر گرفت که سازمان از طریق استفاده از منابع و ویژگیهایش، به عملکردی بالاتر از رقبایش در همان بازار دست مییابد. ایجاد مزیت رقابتی پایدار در محیط پویای امروزی، ... بیشترتأثیر CRM استراتژیک، CRM عملیاتی و CRM تحلیلی بر قابلیت نوآوری
دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 80-91
چکیده
امروزه بسیاری از سازمانها از سیستمهای CRM بهره میبرند. هنگامی که یک شرکت از CRM استفاده میکند، قابلیتهای سازمانی مختلفی را توسعه میدهد که یکی از آنها، نوآوری است. از این رو، هدف این مقاله بررسی ... بیشترپیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR
دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 92-132