@article { author = {نورمرادی, Sabieh}, title = {entrepreneurship in the absentee services of the social security organization}, journal = {Management, Economics and Entrepreneurship Studies}, volume = {2}, number = {2}, pages = {10-21}, year = {2021}, publisher = {Seyed Reza Ehsanpour}, issn = {2783-5227}, eissn = {2783-5227}, doi = {10.22034/jmek.2021.143667}, abstract = {This study was conducted with the aim of entrepreneurship in the absentee services of the Social Security Organization. The research method was applied in terms of purpose and review in terms of nature. The statistical population included all articles and researches related to in-person services. With creative management and the use of entrepreneurial ideas, the Social Security Organization can enable employees to share their experiences of organizational issues that require new and innovative solutions and help the organization learn. Entrepreneurial services are recognized as an important factor in empowering companies to understand the value of customer service and maintain a competitive advantage in a highly complex and rapidly changing environment. Entrepreneurial actions are a key factor in the success of organizations in the field of competition and the main source of competitive advantage. However, by increasing the opportunities offered by technology and artificial intelligence, digital assistants can create desirable results in social security customers with new services.}, keywords = {Keywords. Entrepreneurship,absentee services,entrepreneurship in absentee services,social security organization}, title_fa = {کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی}, abstract_fa = {این پژوهش با هدف کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی انجام شده است. روش پژوهش ازنظر هدف،کاربردی و به لحاظ ماهیت، مروری بوده است. جامعه آماری شامل کلیه مقالات و نحقیقات مرتبط با خدمات غیرحضوری بوده است. سازمان تامین اجتماعی می تواند با مدیریت خلاقانه و استفاده از ایده های کارآفرینانه ، کارکنان را قادرسازد تا به اشتراک گذاری تجربیات خود در رابطه با مسائل سازمانی که نیاز به راه حل های جدید و نوآورانه مشاکت دهد و به سازمان در مسیر یادگیری کمک کند. خدمات کارآفرینانه به عنوان یک عامل مهم در توانمند سازی شرکت ها به رسمیت شناخته شود تا ارزش خدمت به مشتری درک شود و مزیت رقابتی را در یک محیط بسیار پیچیده و به سرعت در حال تغییر حفظ کنند. اقدامات کارآفرینانه عامل کلیدی در موفقیت سازمان ها در زمینه رقابت و منبع اصلی مزیت رقابتی است. با این حال، با افزایش فرصت های ارائه شده توسط فناوری و هوش مصنوعی ، دستیاران دیجیتال می توانند نتایج مطلوبی را در مشتریان تامین اجتماعی با خدمات نو ایجاد کنند.}, keywords_fa = {کلمات کلیدی: کار آفرینی,خدمات غیر حضوری,کارآفرینی در خدمات غیرحضوری,سازمان تامین اجتماعی}, url = {http://www.jmek.ir/article_143667.html}, eprint = {http://www.jmek.ir/article_143667_ebe84a3efb2943887cba935fda41b2cc.pdf} }