دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 97
نقش استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 1-15
چکیده
باتوجه به اهمیت موضوع استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و افزایش توجه و نیاز شرکتها و سازمانها به این حوزه و نقش مهم بازاریابی دیجیتال در دستیابی سازمانها و شرکتها به موفقیت در زمینه ... بیشترمروری بر صادرات محصولات مرکبات استان مازندران شهرستان ساری
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 1-9
چکیده
چکیدهدر مقاله مروری حاضر، عوامل موثر بر صادرات مرکبات استان مازندران بررسی میشود. نتایج نشان میدهند، بازاریابی مرکبات در ایران با مشکلات مختلفی از جمله سهم عظیم واسطهها در خرید محصولات، سهم اندک ... بیشترطراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی
دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، ، صفحه 1-21
چکیده
در بانکداری سنتی و کاغذی، افراد چون کاغذی را می دیدند و لمس می کردند، اعتماد ایجاد می شد. اما امروزه با حضور بانکداری الکترونیکی، از یک سو هنوز جامعه ایران با آن خو نگرفته و از سویی دیگر، نااطمینانی ها ... بیشتربهینه سازی بازاریابی بین المللی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران
دوره 2، شماره 3 ، مهر 1400، ، صفحه 1-17
چکیده
امروزه صادرات یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی کشورهای در حال توسعه می باشد. با توجه به نوسانات قیمت نفت در سال های اخیر، نیاز به صادرات محصولات غیرنفتی از جمله محصولات کشاورزی بیشتر شده است. استان مازندران ... بیشتربررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد شرکت با توجه به کیفیت حمایت سرمایهگذار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
دوره 3، شماره 1 ، خرداد 1401، ، صفحه 1-13
چکیده
هدف اصلی این تحقیق بررسی تأثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد شرکت با توجه به کیفیت حمایت سرمایهگذار در شـرکتهـای پذیرفتهشده در بـورس اوراق بهادار تهران است. نمونه آماری تحقیق شامل 120 شـرکت پذیزفته شده ... بیشتربررسی تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشای عملکرد مالی
دوره 3، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 1-11
چکیده
در این مقاله تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشا و عملکرد مالی حقیقی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بررسی میشود. این مطالعه با استفاده از شرکتهای پذیرفته شده در بورس که در ... بیشترتاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 1-10
چکیده
هدف اصلی این تحقیق شناخت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی بود. این پژوهش، یک پژوهش توصیفی از نوع کاربردی می باشد و در زمره مطالعات میدانی قرار ... بیشترارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 1-13
چکیده
امروز سازمان ها کالا و خدماتی را ارائه می دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تأمین و یا خدمات از طریق ... بیشترتأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 1-19
چکیده
هدف کلی این تحقیق بررسی تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار در شعب بانک اقتصاد نوین استان مازندران بوده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه کارکنان شعب بانک اقتصاد ... بیشترتاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال)
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، ، صفحه 1-9
چکیده
هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه و همچنین اثر متغیر میانجی نگرش به دانشگاه در رابطه بین عملکرد دانشگاه و وفاداری به دانشکده و دانشگاه میباشد. این پژوهش از نظر هدف ... بیشترطراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی
دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 1-25
چکیده
تحقیق حاضر دارای رویکردی آمیخته و ترکیبی(کیفی- کمی) بوده است. در بخش کیفی از روش نظریهپردازی دادهبنیاد و در بخش کمی از روش معادلات ساختاری تفسیری بهعنوان روش تحقیق استفاده شده است. ابزار این تحقیق ... بیشترتحلیل مدیریت سرمایه گذاری در استان زنجان در یک بازه ده ساله
دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، ، صفحه 1-9
چکیده
سرمایه گذاری در استان یکی از موارد بسیار مهم است که به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود. به دلیل همسایگی استان زنجان با هفت استان و نزدیکی به پایتخت کشور سرمایه گذاریهای بسیاری در این استان صورت میگیرد، ... بیشتربررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 1-12
چکیده
هویت یک سازمان مدرن در درجه اول توسط فناوری های نوآورانه کاربردی مانند بلاکچین یا اینترنت اشیاء شکل می گیرد. امروزه به طور کلی منابع انسانی در عصر جهانی اینترنت با مشکلا عدیده ای مواجه است و زمان زیادی ... بیشترکار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 10-21
چکیده
این پژوهش با هدف کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی انجام شده است. روش پژوهش ازنظر هدف،کاربردی و به لحاظ ماهیت، مروری بوده است. جامعه آماری شامل کلیه مقالات و نحقیقات مرتبط با خدمات غیرحضوری ... بیشتربررسی وضعیت انواع نوآوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، ، صفحه 10-23
چکیده
امروز سازمان ها کالا و خدماتی را ارائه می دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت هدف این پژوهش بررسی وضعیت انواع نواوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی وتعیین تاثیر آن بر عملکرد آنها ... بیشتروظایف بازاریابی سبز در ساخت تصویر شرکت در محیط خرده فروشی
دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، ، صفحه 10-24
چکیده
هدف اصلی از انجام این تحقیق بررسی نقش آگاهی مصرفکنندگان از بازاریابی سبز با تصویر شرکت و قصد خرید مصرفکنندگان می باشد. جامعه آماری در این تحقیق کلیه مصرفکنندگانی میشود که از خرده فروشیهای زنجیرهای ... بیشتربررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران)
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، ، صفحه 11-25
چکیده
شناسایی سرمایه فکری یک مسئله استراتژیک کلیدی است، در نتیجه، وضعیت موجودش بایستی به طور منظم به هیئتمدیره گزارش داده شود و اکثر سازمانها و سایر گروههای ذینفع در پی یافتن جوابی مناسب برای سؤال اساسی ... بیشترتاثیر خلاقیت سازمانی بر شایستگی تجارت بین الملل با نقش میانجی قابلیت های کارآفرینی و نوآوری
دوره 3، شماره 3 ، آذر 1401، ، صفحه 12-29
چکیده
خلاقیت سازمانی به عنوان یک ساختار معماری، پایه ای برای ساختن قابلیت ها و در نتیجه، توانائی هایی است که شرکت ها می توانند به واسطه آن به اهداف خود دست یابند. هدف این تحقیق تعیین تاثیر خلاقیت سازمانی بر ... بیشتربررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 13-26
چکیده
مدیران و کارکنان از ارکان مهم سازمان هستند. قسمت اعظم موقعیت مدیران مبتنی بر نفوذ آنان در فکر و ذهن کارکنان و اشخاص زیربط است. برای مدیران درک و عمل به مهارتهایی که بتواند افراد را برانگیزد و هماهنگی ... بیشترمطالعه تأثیر سرمایه نیروی انسانی بر کارآفرینی اجتماعی و تجاری (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی استان تهران)
دوره 3، شماره 1 ، خرداد 1401، ، صفحه 14-31
چکیده
هدف از انجام این پژوهش مطالعه تأثیر سرمایه نیروی انسانی بر کارآفرینی اجتماعی و تجاری بهزیستی تهران است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی است و جامعه آماری آن سازمان بهزیستی استان ... بیشتربررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 14-22
چکیده
هدف از این مطالعه شناسایی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات استان مازندران بود. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش توصیفی–پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق، متشکل ... بیشترنقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 16-24
چکیده
ظهور فناوریهای جدید به طور مداوم موجبات تحول در جوامع امروزی را پدید میآورد و در این میان فناوری اطلاعات از موثرترین آنها میباشد. سازمان ها برای حفظ بقا همزمان با پیشرفت فناوری، باید تسلط بر فناوری ... بیشترمروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران.
دوره 2، شماره 3 ، مهر 1400، ، صفحه 18-27
چکیده
به علت قرار گرفتن ایران بر روی کمربند خشک نیمکره شمالی و داشتن ذخائر منابع آبی محدود و نابسامانی بازار محصولات کشاورزی و نداشتن امنیت شغلی کشاورزان از مواردی است که کشاورزی ... بیشتررابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 20-39
چکیده
قابلیت بازاریابی، باتوجهبه انطباق سازمانی ابزار مناسبی جهت دستیابی شرکتها به بهبود عملکرد توسعه محصول جدید است. درک چگونگی رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید ... بیشتربررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر)
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، ، صفحه 22-38