دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، صفحه 1-19
چکیده
هدف کلی این تحقیق بررسی تأثیر گرایشات کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار در شعب بانک اقتصاد نوین استان مازندران بوده است. جامعه آماری این تحقیق کلیه کارکنان شعب بانک اقتصاد ... بیشتررابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، صفحه 20-39
چکیده
قابلیت بازاریابی، باتوجهبه انطباق سازمانی ابزار مناسبی جهت دستیابی شرکتها به بهبود عملکرد توسعه محصول جدید است. درک چگونگی رابطه قابلیتهای بازاریابی، انطباق سازمانی و عملکرد توسعه محصول جدید ... بیشتربررسی تأثیر سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند بر قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری (مطالعه موردی: بیمه آرمان)
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، صفحه 40-55
چکیده
سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند، قدردانی مشتری و وفاداری رفتاری، ابزار مناسبی جهت دستیابی شرکتها به عملکرد بازار بهتر هستند که درک چگونگی تأثیر سرمایهگذاریهای بازاریابی رابطهمند بر ... بیشتررابطه ابعاد ساختاری و محتوایی شعار تبلیغاتی تلویزیونی با رفتار خرید مشتریان (مطالعه موردی: بانکهای ملت، پارسیان، ملی، انصار)
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، صفحه 56-64
چکیده
هدف اصلی این پایان نامه شناسایی رابطه بین ویژگی های ساختاری و محتوایی یک شعار تبلیغاتی مناسب برای بانک ها از منظر مشتریان و رفتار خرید مشتریان (بانک های دولتی و خصوصی-ملت،پارسیان،ملی و انصار) در شهر ... بیشترمروری برتاریخچه ی بلاک چین و رمزارز ها درتجارت الکترونیک
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، صفحه 65-79
چکیده
در پی بحران مالی و بی اعتمادی به نهادهای مرکزی در سال 2002 بازارهای مالی جهان با پدیده نوینی به نام ارزهای مجازی و یا رمز ارزها مواجه شدند که جهان را به سرعت در بر گرفتند و متحول کردند. ارز دیجیتال یا رمز ... بیشتربررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی
دوره 1، شماره 3 ، مهر 1399، صفحه 80-89