آموزش کارآفرینی
نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
ا
ارزش
پشتوانه پول درعلم اقتصاد: تشکیل منبع عمومی از پول (بدهی به منبع عمومی از پول، به عنوان پشتوانه پول) تبیین پول و اعتبار(نظریه ی نوین طلای اعتباری) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 27-35]
ارزش ویژه برند
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
استارت آپ های دیجیتال
نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
انقلاب صنعتی چهارم
بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
بازاریابی سبز
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]
بازاریابی سبز
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]
بازاریابی شبکه های اجتماعی
بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 17-31]
بازاریابی محتوایی دیجیتال
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
بازاریابی موبایلی
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
بازده سهام
شناسایی و تبیین تاثیر نرخ ارز، نرخ بهره کوتاه مدت و دراز مدت بر بازده سهام بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 55-64]
بانکهای پذیرفته شده در بورس
شناسایی و تبیین تاثیر نرخ ارز، نرخ بهره کوتاه مدت و دراز مدت بر بازده سهام بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 55-64]
بدهی(اعتبار)
پشتوانه پول درعلم اقتصاد: تشکیل منبع عمومی از پول (بدهی به منبع عمومی از پول، به عنوان پشتوانه پول) تبیین پول و اعتبار(نظریه ی نوین طلای اعتباری) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 27-35]
برند
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
بسته بندی سبز
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]
بکپارچه سازی
مروری بر مفهوم و مراحل پول شویی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 46-54]
بلاکچین
بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
پ
پشتوانه پول
پشتوانه پول درعلم اقتصاد: تشکیل منبع عمومی از پول (بدهی به منبع عمومی از پول، به عنوان پشتوانه پول) تبیین پول و اعتبار(نظریه ی نوین طلای اعتباری) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 27-35]
پول شویی
مروری بر مفهوم و مراحل پول شویی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 46-54]
پول غیر قانونی
مروری بر مفهوم و مراحل پول شویی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 46-54]
ت
تبلیغات الکترونیکی
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
تبلیغات شفاهی الکترونیکی
بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 17-31]
تجربه برند
بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 17-31]
تعاملات انسانی
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
تعهد و خوشبینی
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
تمایل به تغییر
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
توسعه سرمایه انسانی
بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
ج
جای گذاری
مروری بر مفهوم و مراحل پول شویی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 46-54]
چ
چشم انداز استراتژیک
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
خ
خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال
نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
د
دارایی
پشتوانه پول درعلم اقتصاد: تشکیل منبع عمومی از پول (بدهی به منبع عمومی از پول، به عنوان پشتوانه پول) تبیین پول و اعتبار(نظریه ی نوین طلای اعتباری) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 27-35]
رضایت و وفاداری مشتری
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]
س
سبک رهبری تحول گرا
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
سرنوشت مشترک
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
ش
شرکت کاله مازندران
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
ع
عملکرد کارآفرینی دیجیتال
نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
ف
فشار عملکرد
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
ق
قراردادهای هوشمند
بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
ک
کاهش زباله
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]
کیفیت خدمات
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
لایه گذاری
مروری بر مفهوم و مراحل پول شویی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 46-54]
م
مدیریت ارتباط با مشتری
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]
منابع عمومی از پول و عقد قرض الحسنه
پشتوانه پول درعلم اقتصاد: تشکیل منبع عمومی از پول (بدهی به منبع عمومی از پول، به عنوان پشتوانه پول) تبیین پول و اعتبار(نظریه ی نوین طلای اعتباری) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 27-35]
مواد دوستدار طبیعت
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]
ن
نرخ ارز
شناسایی و تبیین تاثیر نرخ ارز، نرخ بهره کوتاه مدت و دراز مدت بر بازده سهام بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 55-64]
نرخ بهره کوتاه مدت
شناسایی و تبیین تاثیر نرخ ارز، نرخ بهره کوتاه مدت و دراز مدت بر بازده سهام بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 55-64]
وفاداری مشتری
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
ه
همراستایی و همخوانی
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
هوش سازمانی
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
هویت برند
بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 17-31]