دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 1-12
چکیده
هویت یک سازمان مدرن در درجه اول توسط فناوری های نوآورانه کاربردی مانند بلاکچین یا اینترنت اشیاء شکل می گیرد. امروزه به طور کلی منابع انسانی در عصر جهانی اینترنت با مشکلا عدیده ای مواجه است و زمان زیادی ... بیشتربررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 13-26
چکیده
مدیران و کارکنان از ارکان مهم سازمان هستند. قسمت اعظم موقعیت مدیران مبتنی بر نفوذ آنان در فکر و ذهن کارکنان و اشخاص زیربط است. برای مدیران درک و عمل به مهارتهایی که بتواند افراد را برانگیزد و هماهنگی ... بیشترپشتوانه پول درعلم اقتصاد: تشکیل منبع عمومی از پول (بدهی به منبع عمومی از پول، به عنوان پشتوانه پول) تبیین پول و اعتبار(نظریه ی نوین طلای اعتباری)
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 27-35
چکیده
پول طلا نیست. اما نقش طلا را به خوبی بازی می کند (ذخیره ارزش).با این رویکرد عاملین اقتصادی در فرایند مبادله مواجه با دو نوع پول (دارایی و بدهی) می شوند.۱-نوع اول پول:دارایی:ناشی از کارکردن عاملین اقتصادی ... بیشترشناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 36-50
چکیده
نگهداری مشتریان یکی از ابزارهایی است که سازمان ها به کمک آن می توانند در بلند مدت به سودآوری بالایی دست یابند. بدین منظور این مقاله ارتباط بین بازاریابی رابطه مند و نگهداری مشتریان را مورد بررسی قرار ... بیشترطراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 51-87
چکیده
هدف از پژوهش حاضر طراحی و اعتباریابی مدل اثربخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال انجام شده است. به لحاظ رویکرد پژوهش، کیفی است که در هفت مرحله انجام شد. از روش فراترکیب جهت بررسی متون استفاده شد. کلیه آثار ... بیشتربررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی
دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1402، صفحه 88-99