سعید اصغری
چکیده
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر قاطعیت کلام بر ادراک قدرت برند و درگیری ذهنی مشتریان در شبکه های اجتماعی در میان مشتریان بانک شهر در شهر مشهد می باشد. روش پژوهش حاضر توصیفی-پیمایشی و از نظر هدف کاربردی میباشد. ...
بیشتر
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر قاطعیت کلام بر ادراک قدرت برند و درگیری ذهنی مشتریان در شبکه های اجتماعی در میان مشتریان بانک شهر در شهر مشهد می باشد. روش پژوهش حاضر توصیفی-پیمایشی و از نظر هدف کاربردی میباشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیهی مشتریان بانک شهر در شهر مشهد میباشد که تعداد آن 304689 نفر میباشد. بر اساس فرمول کوکران، در این پژوهش تعداد نمونه 384 نفر در نظر گرفته که این تعداد با روش تصادفی ساده انتخاب شده است. جهت تحلیل دادهها پژوهش از دو روش آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است. در آمار توصیفی از میانگین و درصد فراوانی برای ویژگیهای جمعیت شناسی استفاده گردیده است. در این پژوهش بعد از روش آمار توصیفی به تجزیه و تحلیل دادهها پرداخته شد و با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ برای پایایی پرسشنامه و برای تجزیه و تحلیل اطلاعات مورد نیاز برای انجام آزمون از نرم افزار آماری SmartPLS4 و SPSS استفاده شده است. نتایج حاکی از آنست که قاطعیت کلام بر ادراک قدرت برند در شبکه های اجتماعی در میان مشتریان بانک شهر تاثیر مثبت و معناداری دارد. و همچنین، قاطعیت کلام بر درگیری ذهنی مشتریان در شبکه های اجتماعی در میان مشتریان بانک شهر تاثیر مثبت و معناداری دارد.