نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسنده
دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایران
چکیده
این پژوهش با هدف کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی انجام شده است. روش پژوهش ازنظر هدف،کاربردی و به لحاظ ماهیت، مروری بوده است. جامعه آماری شامل کلیه مقالات و نحقیقات مرتبط با خدمات غیرحضوری بوده است. سازمان تامین اجتماعی می تواند با مدیریت خلاقانه و استفاده از ایده های کارآفرینانه ، کارکنان را قادرسازد تا به اشتراک گذاری تجربیات خود در رابطه با مسائل سازمانی که نیاز به راه حل های جدید و نوآورانه مشاکت دهد و به سازمان در مسیر یادگیری کمک کند. خدمات کارآفرینانه به عنوان یک عامل مهم در توانمند سازی شرکت ها به رسمیت شناخته شود تا ارزش خدمت به مشتری درک شود و مزیت رقابتی را در یک محیط بسیار پیچیده و به سرعت در حال تغییر حفظ کنند. اقدامات کارآفرینانه عامل کلیدی در موفقیت سازمان ها در زمینه رقابت و منبع اصلی مزیت رقابتی است. با این حال، با افزایش فرصت های ارائه شده توسط فناوری و هوش مصنوعی ، دستیاران دیجیتال می توانند نتایج مطلوبی را در مشتریان تامین اجتماعی با خدمات نو ایجاد کنند.
کلیدواژهها
موضوعات
رضوانی، حمیدرضا و نیک محمدی، افسانه و علیرضایی، لیلا و فرهمندنسب، رحیم،1399،بررسی رابطه خدمات الکترونیکی بانکی بر رضایت مشتریان در دوران شیوع بیماری کرونا ویروس مطالعه موردی : شعب بانک انصار غرب تهران،هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه،،،https://civilica.com/doc/1041650
سوری، فربد،1399،تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت و اعتماد مشتری در خریدهای آنلاین،کنفرانس بین المللی مدل ها و تکنیکهای کمی در مدیریت،قزوین.
شائمی، علی؛ براری، مجتبی (1390). کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرفکنندگان .مجله مدیریت بازرگانی، دوره سوم، شماره هشتم، صص114-110.
عباسی، عباس و جمشیدی، داریوش،1397،بررسی تاثیر اعتماد بر رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایتمندی مشتریان بانکی،کنفرانس ملی مطالعات نوین اقتصاد، مدیریت و حسابداری در ایران،کرج،،،https://civilica.com/doc/797623
کرامتی، مسعود،1398،اندازه گیری رضایت استفادکنندگان از خدمات الکترونیکی کارگزاریهای رسمی سازمان تامین اجتماعی مستقر در شهر تهران،دومین کنفرانس بین المللی راهکارهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد،تهران.
کریمی عقدا، زهرا و علوی، سمیه،1397،ارزیابی نقش تعدیلگر ظرفیت نوآوری در رابطه شایستگی فناوری اطلاعات و چابکی سازمانی در بیمارستان های تابعه ی سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان،چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت،تهران.
نوروزی فر، جواد و کریمی، مریم و عزیزی، علی و مرادیان، مهدی،1398،عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات الکترونیک و قصد استفاده مجدد،چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری،اهواز،،،https://civilica.com/doc/1019816
یکانی، علی،1399،بررسی تاثیر تکنولوژی ارتباطات بر رضایت مشتری و قصد خرید مکرر (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران)،ششمین کنفرانس بین المللی علوم مدیریت و حسابداری،تهران،
Devers, C.E., McNamara, G., Wiseman, R.M., & Aarfelt, M. (2018).Moving closer to the action: Examining compensation design effects on firm risk. Organization Science, 19: 548 – 566.
FengLi, HuiLu, MeiqianHou, KangleCui, MehdiDarbandi(2020), Customer satisfaction with bank services: The role of cloud services, security, e-learning and service quality, Technology in Society, Volume 64, February 2021, 101487, https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2020.101487
Kabu Khadka, A. and Maharjan, S. (2017), Customer Satisfaction And Customer Loyalty(Master's Thesis). Centria University of Applied Sciences. Retrieved from: https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/139650/khadka_kabu%20%20and%20%20maharjan_%20soniya.pdf?sequence=1
KatjaGelbrichaJuliaHagelaChiaraOrsingher(2020). Emotional support from a digital assistant in technology-mediated services: Effects on customer satisfaction and behavioral persistence, International Journal of Research in Marketing, Date: Available online 28 June 2020
Materla, Tejaswi . Cudney Elizabeth . Hopen Deborah(2019). Evaluating factors affecting patient satisfaction using the Kano model. International Journal of Health Care Quality Assurance, https://doi.org/10.1108/IJHCQA-02-2018-0056.
Muslim, A., Harun, A., Ismael, D., & Othman, B. (2020). Social media experience, attitude and behavioral intention towards umrah package among generation X and Y. Management Science Letters, 10(1), 1-12.
Rieke, T. D. (2018). The impact of Chatbots characteristics on Customer Satisfaction within the Portuguese Millennial population (Universidade do Porto). Retrieved from https://repositorio-aberto.up.pt/handle/10216/116509 .