دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
مروری بر صادرات محصولات مرکبات استان مازندران شهرستان ساری
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، صفحه 1-9
چکیده
چکیدهدر مقاله مروری حاضر، عوامل موثر بر صادرات مرکبات استان مازندران بررسی میشود. نتایج نشان میدهند، بازاریابی مرکبات در ایران با مشکلات مختلفی از جمله سهم عظیم واسطهها در خرید محصولات، سهم اندک ... بیشترکار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، صفحه 10-21
چکیده
این پژوهش با هدف کار آفرینی در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی انجام شده است. روش پژوهش ازنظر هدف،کاربردی و به لحاظ ماهیت، مروری بوده است. جامعه آماری شامل کلیه مقالات و نحقیقات مرتبط با خدمات غیرحضوری ... بیشتربررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر)
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، صفحه 22-38
چکیده
هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر تصویر سبز شرکت با نقش میانجی اعتماد مشتری (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات شرکت کاله در شهر قائمشهر) می باشد. این پژوهش از لحاظ ... بیشترعوامل تاثیر گذار و مرتبط روانی درخریدو رفتار مصرف کننده در فروش الکترونیک
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، صفحه 39-46
چکیده
با توجه به اهمیت مطالعه رفتار مصرف کننده برای مطالعه به دلیل اینکه همه کالا وخدماتی که خریداری میکنیم و میتوانیم برتجربیات روزانه خود در بازار برای درک مفاهیم و نظریه های این حوزه تکیه نماییم، هدف ... بیشترعوامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید مصرف کننده
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، صفحه 47-69
چکیده
اغلب سازمان هایی که درباره رفتار خرید مصرف کنندگان به پژوهش می پردازند، تلاش می کنند تا درباره آنچه مصرف کنندگان میخرند و همچنین علت، تعداد، نوع و مکان خرید آنها اطلاعاتی به دست آورند. فرآیند تصمیم گیری ... بیشترنقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 2، شماره 2 ، تیر 1400، صفحه 70-77