دکتر محدثه باباجانی بابلی؛ یگانه عرب؛ آمنه رضازاده
چکیده
در این پژوهش تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی بر اساس مدل نظری تافس و وین(2019 ) مورد بررسی قرار گرفته است. بر این اساس جامعه آماری تحقیق حاضر را که از لحاظ هدف کاربردی از ...
بیشتر
در این پژوهش تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی بر اساس مدل نظری تافس و وین(2019 ) مورد بررسی قرار گرفته است. بر این اساس جامعه آماری تحقیق حاضر را که از لحاظ هدف کاربردی از نوع توصیفی – پیمایشی میباشد، کلیه مدیران، شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری شهر ساری در سال 1400 تشکیل دادهاند که 57 مدیر به روش سرشماری جهت توزیع ابزار جمع آوری دادهها انتخاب شدهاند. جمع آوری اطلاعات با استفاده از پرسشنامه اقتباسی از منبع لاتین تحقیق در قالب 23سوال انجام گردیده که ضمن تأیید روایی محتوایی کلیه بخشهای پرسشنامه نهایی در نظر گرفته شده، پایایی آنان نیز با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ مورد قبول واقع شده است. بر این اساس تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات با استفاده از نرم افزارهایSPSS و PLS نشان دادند که، استراتژی رسانه اجتماعی، حضور فعال، ابتکارات تعامل با مشتری، آنالیز رسانه اجتماعی بر عملکرد رسانه اجتماعی تأثیر دارد.