دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = کیفیت زندگی کاری
تعداد مقالات: 2
بررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 33-45
چکیده
امروزه توجه به مشتری و نکاتی که می تواند ارتباط با آن ها را بهبود بخشد، از مسائل بسیار مهم برای تمامی سازمان ها تلقی می شود. در این بین کیفیت زندگی کاری کارکنان به عنوان یکی از مهم ترین عواملی تلقی می شود ... بیشتربررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 58-65