دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
کلیدواژهها = اقتصاد
تعداد مقالات: 2
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز)
دوره 4، شماره 3 ، آذر 1402
چکیده
امروزه با پیشرفت دیجیتال و اینترنت، بازاریابی کلامی بستر جدیدی برای فعالیت پیدا کرده است. در واقع بازاریابی در شبکههای اجتماعی موجب تغییر بازاریابی کلامی شده است. یکی از مهمترین نتایج شبکههای ... بیشترعلل پیدایش ناترازی در شبکه بانکی ایران و راهکارهای تعدیل آن
دوره 4، شماره 3 ، آذر 1402