بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز)
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز)

مونا سلیمی؛ علی حسنی

دوره 4، شماره 3 ، آذر 1402

https://doi.org/10.22034/jmek.2023.410774.1095

چکیده
  امروزه با پیشرفت دیجیتال و اینترنت، بازاریابی کلامی بستر جدیدی برای فعالیت پیدا کرده ‌است. در واقع بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی موجب تغییر بازاریابی کلامی شده ‌است. یکی از مهم‌ترین نتایج شبکه‌های ...  بیشتر
علل پیدایش ناترازی در شبکه بانکی ایران و راهکارهای تعدیل آن
علل پیدایش ناترازی در شبکه بانکی ایران و راهکارهای تعدیل آن

نظامعلی وفائی

دوره 4، شماره 3 ، آذر 1402

https://doi.org/10.22034/jmek.2023.418207.1099

چکیده
  ناترازی بانک‌ها در مدیریت دارایی و بدهی به این معنا است که رشد دارایی‌ آن‌ها کمتر از نرخ سود سپرده‌ها است که در نظام پرداختی اصطلاحا از آن تحت عنوان نرخ رشد بدهی‌ها نام برده می‌شود و این مسئله مشکلاتی ...  بیشتر