دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی
دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، صفحه 1-25
چکیده
تحقیق حاضر دارای رویکردی آمیخته و ترکیبی(کیفی- کمی) بوده است. در بخش کیفی از روش نظریهپردازی دادهبنیاد و در بخش کمی از روش معادلات ساختاری تفسیری بهعنوان روش تحقیق استفاده شده است. ابزار این تحقیق ... بیشترمدل ساختاری – تفسیری شناسایی عوامل مؤثر بر تفکر استراتژیک بازاریابی
دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، صفحه 26-53
چکیده
مفهوم تفکر استراتژیک و اهمیت آن در ادبیات موجود مورد بحث قرار گرفتهاست. می توان آن را به عنوان نگرش فرآیند تفکر سازمانی تعریف کرد که اقدامات هوشمند را هدایت میکند. هدف این تحقیق شناسایی عوامل موثر ... بیشترعوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی انجمن زادگاهی دریانیهای تهران
دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، صفحه 54-66
چکیده
انجمنهای زادگاهی نهادهایی مردمی و خود جوش هستند که مهاجرانی که از روستا به شهر مهاجرت میکنند به واسطه سرمایه اجتماعی بالا در آنها به تشکیل یک اجتماع محلی در قالب انجمن زادگاهی اقدام میکنند. که در ... بیشترعوامل موثر بر توسعهی کار آفرینی ورزشی استان اردبیل : رویکرد تحلیل (PESTEL)
دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، صفحه 67-79
چکیده
کارآفرینی نقش بسیار کلیدی در توسعه اقتصادی و پایدار همه جوامع دارد. به نظر میرسد مساله بیکاری در جامعه به اندازهای کلان شده است که تنها با ایجاد بازاری جدید در اقتصاد میتوان برای این حجم از بیکاران ... بیشترتأثیر CRM استراتژیک، CRM عملیاتی و CRM تحلیلی بر قابلیت نوآوری
دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، صفحه 80-91
چکیده
امروزه بسیاری از سازمانها از سیستمهای CRM بهره میبرند. هنگامی که یک شرکت از CRM استفاده میکند، قابلیتهای سازمانی مختلفی را توسعه میدهد که یکی از آنها، نوآوری است. از این رو، هدف این مقاله بررسی ... بیشترپیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR
دوره 3، شماره 2 ، شهریور 1401، صفحه 92-132