دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
تحلیل مدیریت سرمایه گذاری در استان زنجان در یک بازه ده ساله
دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، صفحه 1-9
چکیده
سرمایه گذاری در استان یکی از موارد بسیار مهم است که به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود. به دلیل همسایگی استان زنجان با هفت استان و نزدیکی به پایتخت کشور سرمایه گذاریهای بسیاری در این استان صورت میگیرد، ... بیشتروظایف بازاریابی سبز در ساخت تصویر شرکت در محیط خرده فروشی
دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، صفحه 10-24
چکیده
هدف اصلی از انجام این تحقیق بررسی نقش آگاهی مصرفکنندگان از بازاریابی سبز با تصویر شرکت و قصد خرید مصرفکنندگان می باشد. جامعه آماری در این تحقیق کلیه مصرفکنندگانی میشود که از خرده فروشیهای زنجیرهای ... بیشترقاعده ی بهینه ی سیاست پولی با استفاده از نظریه ی کنترل بهینه:تعادل ایستاو پایدار پول
دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، صفحه 25-45
چکیده
در سالهای اخیر، تعداد زیادی از محققان به دنبال شناخت انگیزه های واقعی سیاست گذاران در واکنش به توسعه اقتصادی هستند. ادله آنها این است که سیاست پولی از یک فرآیند سیستماتیک پیروی می کند که از طریق رجحان ... بیشترتحلیل ارتباط میان مالکیت نهادی و عملکرد شرکتها با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده پاداش هیئت مدیره
دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، صفحه 46-55
چکیده
مالکان نهادی در غالب موسسات مختلف دست به خرید و فروش حجم وسیعی از سهام شرکتها می زنند. از سهامداران نهادی می توان به بانکها، شرکتهای بیمه، سازمان تأمین اجتماعی، صندوق های بازنشستگی و شرکتهای سرمایه گذاری ... بیشترطراحی مدل کارآفرینی استراتژیک با رویکرد توسعه پایدار در بانک های تخصصی
دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، صفحه 56-69
چکیده
رشد و تغییرات سریع فناوری و پیچیدگی تعاملات به حدی گسترده و غیر قابل کنترل شده پیش میرود که بانک های تخصصی برای حفظ و ارتقای جایگاه خود ناچار به اتخاذ مدل های کارآفرینی استراتژیک بعنوان مزیتی رقابتی ... بیشتربررسی تاثیر قاطعیت کلام بر ادراک قدرت برند و درگیری ذهنی مشتریان در شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه: شعب بانک شهر)
دوره 3، شماره 4 ، اسفند 1401، صفحه 70-82