دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه با نقش متغیرهای میانجی نگرش به دانشگاه و دانشکده (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال)
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، صفحه 1-9
چکیده
هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر عملکرد دانشگاه بر وفاداری به برند دانشگاه و همچنین اثر متغیر میانجی نگرش به دانشگاه در رابطه بین عملکرد دانشگاه و وفاداری به دانشکده و دانشگاه میباشد. این پژوهش از نظر هدف ... بیشتربررسی وضعیت انواع نوآوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی و تعیین تأثیر آن بر عملکرد
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، صفحه 10-23
چکیده
امروز سازمان ها کالا و خدماتی را ارائه می دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت هدف این پژوهش بررسی وضعیت انواع نواوری سازمانی در شرکتهای ساختمانی وتعیین تاثیر آن بر عملکرد آنها ... بیشترمروری بر ماهیت وب3.0و تاثیر آن بر روی بازارهای جهانی
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، صفحه 24-34
چکیده
با پیشرفت اینترنت ، فناوری وب روز به روز به سرعت درحال پیشرفت است. نسخه سنتی وب با نام وب 1.0تنها،توانایی نمایش اطلاعات راداشت وکاربران نمیتوانستند تغییر در ان بوجود بیاورند. با ورود وب2.0 شکل جدیدی از اینترنت ... بیشتربررسی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، صفحه 35-48
چکیده
هدف اصلی این تحقیق شناسایی تاثیر مولفه های سازمان یادگیرنده بر رضایت شغلی و عملکرد فردی کارکنان در سازمان راه و شهرسازی استان مازندران بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران و کارکنان سازمان راه و شهرسازی ... بیشتربررسی راهبردهای مدیریت دانش در سازمان های ایرانی با تاکید بر نقش رهبران سازمانی
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، صفحه 49-56
چکیده
این پژوهش در ابتدا به تشریح مدیریت دانش پرداخته و سپس ضرورت واهمیت آنرا در سازمان های ایرانی مورد توجه قرار می دهد. هر چند در سالهای اخیر، مدیریت دانش از شهرت زیادی، بخصوص در بخش آموزش و تجارت، برخوردار ... بیشتربررسی فرصت ها و چالش های بازار توکن های غیرقابل تعویض و جایگاه آن در روابط تجاری
دوره 1، شماره 4 ، دی 1399، صفحه 57-72