دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش وپژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 1-10
چکیده
هدف اصلی این تحقیق شناخت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری در صنعت خطوط هوایی بود. این پژوهش، یک پژوهش توصیفی از نوع کاربردی می باشد و در زمره مطالعات میدانی قرار ... بیشتربررسی تأثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای خدماتی (مطالعه موردی: اداره پست استان مازندران)
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 11-25
چکیده
شناسایی سرمایه فکری یک مسئله استراتژیک کلیدی است، در نتیجه، وضعیت موجودش بایستی به طور منظم به هیئتمدیره گزارش داده شود و اکثر سازمانها و سایر گروههای ذینفع در پی یافتن جوابی مناسب برای سؤال اساسی ... بیشترچگونگی تغییر از شرکت خانوادگی به شرکت کوچک و متوسط
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 26-34
چکیده
هدف اصلی این پروژه مشاوره ای ارائه راه کارهای مناسب به شرکت تجارت گستر متین بود تا بتواند فرهنگ مناسب سازمانی را بین مدیران خانوادگی خود نهادینه کند و همچنین بتواند از عملکرد بخش مالی خود برای اتخاذ ... بیشترتاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی؛ نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در دوایر سازمان تامین اجتماعی استان مازندران
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 35-46
چکیده
هدف انجام تحقیق تبیین نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان در رابطه بین تاثیر بازاریابی داخلی و نوآوری سازمانی در دوایر تامین اجتماعی استان مازندران بود. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری ... بیشتربررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر حقشناسی مشتری و وفاداری مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش استان مازندران
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 47-63
چکیده
این تحقیق هدفی که دنبال میکند این است که آیا ابعاد مختلف بازاریابی رابطهمند، تأثیرات متفاوتی بر حقشناسی مشتری و بهتبع آن بر وفاداری مشتریان دارند؛ لذا سؤال اصلی این تحقیق این است که آیا مؤلفههای ... بیشترشناسایی و الویت بندی موانع صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران با رویکرد ترکیبی
دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1399، صفحه 64-72