دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
ارزیابی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در واحدهای تولیدی صنعتی تحت پوشش سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، صفحه 1-13
چکیده
امروز سازمان ها کالا و خدماتی را ارائه می دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تأمین و یا خدمات از طریق ... بیشتربررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، صفحه 14-22
چکیده
هدف از این مطالعه شناسایی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران در بانک صادرات استان مازندران بود. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش توصیفی–پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق، متشکل ... بیشترتاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق تجارت بر نگرش برند (مورد مطالعه: مشتریان شرکت بیمه آسیا)
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، صفحه 23-32
چکیده
مسئولیت اجتماعی از جمله مهم ترین عناصر وجودى سازمان ها شناخته شده است، به گونه اى که اهمیت دادن به رعایت آن توسط سازمان ها نظر ذى نفعان خارج از سازمان را براى مشروعیت بخشیدن تقویت می کند. هدف از پژوهش حاضر ... بیشتربررسی تأثیر کیفیت زندگی کارکنان بر مدیریت ارتباط با مشتری در کارکنان بخش فروش شرکت کاله
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، صفحه 33-45
چکیده
امروزه توجه به مشتری و نکاتی که می تواند ارتباط با آن ها را بهبود بخشد، از مسائل بسیار مهم برای تمامی سازمان ها تلقی می شود. در این بین کیفیت زندگی کاری کارکنان به عنوان یکی از مهم ترین عواملی تلقی می شود ... بیشترتأثیر شبکههای اجتماعی بر عملکرد کارکنان شرکت ایران خودرو
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، صفحه 46-57
چکیده
مسئولیت اجتماعی از جمله مهم ترین عناصر وجودى سازمان ها شناخته شده است، به گونه اى از آنجایی که هدف مدیران سازمان ارتقاء عملکرد شغلی کارکنان میباشد هدف اصلی بررسی اینست که استفاده از رسانه های اجتماعی ... بیشتربررسی رابطه مدیریت منابع انسانی اثربخش باکیفیت زندگی کاری
دوره 1، شماره 2 ، تیر 1399، صفحه 58-65