دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
نقش استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در وفاداری مشتریان
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، صفحه 1-15
چکیده
باتوجه به اهمیت موضوع استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و افزایش توجه و نیاز شرکتها و سازمانها به این حوزه و نقش مهم بازاریابی دیجیتال در دستیابی سازمانها و شرکتها به موفقیت در زمینه ... بیشترنقش فناوری اطلاعات بر رضایت ارتباطات و یادگیری سازمانی
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، صفحه 16-24
چکیده
ظهور فناوریهای جدید به طور مداوم موجبات تحول در جوامع امروزی را پدید میآورد و در این میان فناوری اطلاعات از موثرترین آنها میباشد. سازمان ها برای حفظ بقا همزمان با پیشرفت فناوری، باید تسلط بر فناوری ... بیشترنقش رفتار های نوآورانه بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی خلاقیت
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، صفحه 25-39
چکیده
برای شرکتهایی که فاقد نوآوری و خلاقیت هستند بقا و موفقیت در بازار چالش برانگیز است. عملکرد عالی کارمندان همیشه برای بدست آوردن یک مزیت رقابتی کافی نیست، بلکه در آن، رفتارها و خلاقیتهای نوآورانه را می ... بیشترنقش سرمایه انسانی در ظرفیت سنجش و پویایی بازار
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، صفحه 40-48
چکیده
تحقیقات مربوط به پویایی بازار ، سرمایه انسانی و ظرفیت سنجش بازار محدود است. مطالعات مربوط به سرمایه انسانی عمدتا به بررسی تاثیر مستقیم آن بر عملکرد بازار می پردازد، اما مطالعات کمی به بررسی تاثیر سرمایه ... بیشترنقش فروش بازاریابی اینترنتی در شرایط بحران
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، صفحه 49-66
چکیده
شرکتهای بزرگ امروزه به دنبال روشها و کانالهای متنوعى هستند که با تمام ظرفیت خود از شیوههای نوین بازاریابى استفاده کنند تا بتوانند در فضاى جدید و بدون ارتباط یک طرفه و از طریق به کارگیرى روشهای ... بیشترنقش تئوری های پذیرش در رفتار مصرف کننده
دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1400، صفحه 67-80