دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
بهینه سازی بازاریابی بین المللی در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران
دوره 2، شماره 3 ، مهر 1400، صفحه 1-17
چکیده
امروزه صادرات یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی کشورهای در حال توسعه می باشد. با توجه به نوسانات قیمت نفت در سال های اخیر، نیاز به صادرات محصولات غیرنفتی از جمله محصولات کشاورزی بیشتر شده است. استان مازندران ... بیشترمروری بر بهبود فرایند کسب و کارنمایندگی های بیمه محصولات کشاورزی در استان مازندران.
دوره 2، شماره 3 ، مهر 1400، صفحه 18-27
چکیده
به علت قرار گرفتن ایران بر روی کمربند خشک نیمکره شمالی و داشتن ذخائر منابع آبی محدود و نابسامانی بازار محصولات کشاورزی و نداشتن امنیت شغلی کشاورزان از مواردی است که کشاورزی ... بیشترعوامل رفتاریِ مؤثر بر تجارت کارآفرینی
دوره 2، شماره 3 ، مهر 1400، صفحه 28-49
چکیده
عوامل مربوط به کارآفرینی پایدار، مشترکاً بررسی نشده و برای تعیین تأثیر عوامل محیطی، اقتصادی، تجاری، روابط انسانی یا رفتاری بر کارآفرینی پایدار، رتبهبندی نشدهاند. رفتار شامل انگیزه، نوع دوستی، شفقت، ... بیشتربررسی فرصتها و چالشهای کارآفرینی در بستر بازاریابی شبکهای
دوره 2، شماره 3 ، مهر 1400، صفحه 50-58
چکیده
جوامع امروزی برای توسعهی فعالیتهای کارآفرینان نیازمند نهادینه نمودن فرهنگ کارآفرینی هستند. همچنین کارآفرینی به معنای استفاده از منابع بهمنظور بهرهگیری از فرصتها در جهت پیشرفت و توسعه است. ازآنجاییکه ... بیشترتأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی
دوره 2، شماره 3 ، مهر 1400، صفحه 59-76
چکیده
در این پژوهش تأثیر استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد بازاریابی بر اساس مدل نظری تافس و وین(2019 ) مورد بررسی قرار گرفته است. بر این اساس جامعه آماری تحقیق حاضر را که از لحاظ هدف کاربردی از ... بیشتربررسی مفهومی سواد دیجیتالی
دوره 2، شماره 3 ، مهر 1400، صفحه 77-86