دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی
دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 1-21
چکیده
در بانکداری سنتی و کاغذی، افراد چون کاغذی را می دیدند و لمس می کردند، اعتماد ایجاد می شد. اما امروزه با حضور بانکداری الکترونیکی، از یک سو هنوز جامعه ایران با آن خو نگرفته و از سویی دیگر، نااطمینانی ها ... بیشتربررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی
دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 22-38
چکیده
نقطه شروع برای کسب موفقیت در بازاریابی دیجیتال، مانند راهبرد بازاریابی یا کسب و کار، خلق یک فرایند راهبردی است که به خوبی تعریف شده باشد تا اهداف بازاریابی را از طریق ارتباطات بازاریابی پیوند داده و ... بیشتربررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری
دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 39-46
چکیده
هنر نقش حیاتی در جامعه ایفا می کند.به گفته میکل آنژ اثر هنری واقعی چیزی نیست جز سایه ای از کمال خداوندی. با توجه به اهمیت هنر،امروزه شاید درصد خیلی کمی از مردم جامعه برای سر زدن به گالری ها و خرید آثار هنری ... بیشترواکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی
دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 47-58
چکیده
مشکلات صنعت هوانوردی ایران، تا حدود زیادی متأثر از محدودیتهای خرید هواپیمای نو، موتور و قطعات یدکی از سالهای قبل بوده است؛ مشکلات جدیدی به مشکلات قبلی اضافه شد که از جمله میتوان به مسائلی چون عدم ... بیشتربررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن
دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 59-66
چکیده
واکسن یکی از موفق ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای بهداشت عمومی است که تا حد زیادی به حذف یا کنترل چندین بیماری جدی در قرن گذشته کمک کرده است. به همین دلیل برای کنترل همه گیری بیماری کووید-19،علاوه بر ... بیشتربررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 67-82