مقاله پژوهشی
طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی
طراحی الگویی برای افزایش فروش در بازاریابی الکترونیکی خدمات بانکی با استفاده از داده کاوی

منوچهر منطقی؛ سعید قاسم پور

دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 1-21

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143721

چکیده
  در بانکداری سنتی و کاغذی، افراد چون کاغذی را می دیدند و لمس می کردند، اعتماد ایجاد می شد. اما امروزه با حضور بانکداری الکترونیکی، از یک سو هنوز جامعه ایران با آن خو نگرفته و از سویی دیگر، نااطمینانی ها ...  بیشتر
مقاله پژوهشی
بررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی
بررسی اثرات اعمال استراتژی های بازاریابی دیجیتال در توسعه فروش محصولات صنایع غذایی

نیلا نجاتی

دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 22-38

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143779

چکیده
  نقطه شروع برای کسب موفقیت در بازاریابی دیجیتال، مانند راهبرد بازاریابی یا کسب و کار، خلق یک فرایند راهبردی است که به خوبی تعریف شده باشد تا اهداف بازاریابی را از طریق ارتباطات بازاریابی پیوند داده و ...  بیشتر
مقاله پژوهشی
بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری
بررسی استراتژی تبلیغات بازاریابی اجتماعی جهت افزایش فروش آثار هنری

ناصرعلی یدالله‌زاده طبری؛ مریم فلاح

دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 39-46

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143780

چکیده
  هنر نقش حیاتی در جامعه ایفا می کند.به گفته میکل آنژ اثر هنری واقعی چیزی نیست جز سایه ای از کمال خداوندی. با توجه به اهمیت هنر،امروزه شاید درصد خیلی کمی از مردم جامعه برای سر زدن به گالری ها و خرید آثار هنری ...  بیشتر
مقاله پژوهشی
واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی
واکاوی مدلهای کسب و کار خطوط هوایی در صنعت هوانوردی

مهناز ربیعی؛ ایلناز خدامرادی

دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 47-58

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143781

چکیده
  مشکلات صنعت هوانوردی ایران، تا حدود زیادی متأثر از محدودیت‌های خرید هواپیمای نو، موتور و قطعات یدکی از سال‌های قبل بوده است؛ مشکلات جدیدی به مشکلات قبلی اضافه شد که از جمله می‌توان به مسائلی چون عدم ...  بیشتر
مقاله پژوهشی
بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن
بررسی دلایل عدم استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا و نقش اعتماد در تزریق واکسن

حسن رضایی؛ میثم شاهی

دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 59-66

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.143778

چکیده
  واکسن یکی از موفق ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای بهداشت عمومی است که تا حد زیادی به حذف یا کنترل چندین بیماری جدی در قرن گذشته کمک کرده است. به همین دلیل برای کنترل همه گیری بیماری کووید-19،علاوه بر ...  بیشتر
مقاله پژوهشی
بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

محمود لشکریان؛ محمدرضا خطی دیزآبادی

دوره 2، شماره 4 ، دی 1400، صفحه 67-82

https://doi.org/10.22034/jmek.2021.144400

چکیده
  هدف از انجام این تحقیق بررسی تاثیر استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی بر رابطه بین دانش مالی مدیرعامل با کیفیت اطلاعات حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. ‌این تحقیق ...  بیشتر