دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
دوره 1 (1399)
تعداد مقالات: 6
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، صفحه 1-16
چکیده
امروزه استفاده از کیفیت خدمات مناسب در جذب بازار بهتر و ایجاد حس مطلوب در مصرف کنندگان دارای اهمیت بسیاری است. این امر موجب شده است تا هدف تحقیق حاضر بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه ... بیشتربررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، صفحه 17-31
چکیده
هدف از این تحقیق، بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری می باشد. این تحقیق بر اساس اهداف، از نوع تحقیقات کاربردی است و بر اساس ... بیشترنقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، صفحه 32-45
چکیده
هدف از این تحقیق، بررسی نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال می باشد. این تحقیق بر اساس اهداف از نوع تحقیقات کاربردی و بر اساس ... بیشترمروری بر مفهوم و مراحل پول شویی
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، صفحه 46-54
چکیده
پول شویی شیوه ای غیر قانونی است که به وسیله آن منافع اقتصادی و مالی به دست آمده با ظاهری قانونی و غیر قابل تشخیص وارد چرخه اقتصادی و بانکی می شوند. پول شویی جرم ثانویه است که با مطلوبیت قانونی جلوه دادن ... بیشترشناسایی و تبیین تاثیر نرخ ارز، نرخ بهره کوتاه مدت و دراز مدت بر بازده سهام بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، صفحه 55-64
چکیده
هدف از این تحقیق شناسایی و تبیین تاثیر نرخ ارز، نرخ بهره کوتاه مدت و دراز مدت بر بازده سهام بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است. روش تحقیق توصیفی_تحلیلی است. همچنین در این تحقیق با توجه ... بیشترنقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری
دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1402، صفحه 65-71